Splošni prodajni pogoji

Dobrodošli na Mehano.si

Spletna trgovina Mehano.si skrbi za to, da lahko uporabniki preprosto, udobno in varno nakupujejo izdelke blagovne znamke mehano. Da bi dosegli maksimalno uporabniško zadovoljstvo, vas naprošamo, da preverite naše splošne pogoje poslovanja. Če imate vprašanja, nas prosim kontaktirajte na tel. št. (+386) 566 08160 ali nam pošljite sporočilo na #EM#6d646a626a6a466a6d616b6563237d66#EM#. Z veseljem vam bomo pomagali!

Naročanje in cene

1. Izbrani izdelek dodate v košarico. V košarici desno zgoraj kliknete »poglej košarico« ter nato »nadaljuj z nakupom«. Tu vnesete vaše podatke, ki se izpisujejo na desni strani za dodatno kontrolo. Vaša telefonska številka je nujna, če pride do zapleta pri dostavi (kurir vas ne najde). Nato si izberete način plačila, ki vam ustreza, v zadnjem koraku še enkrat preverite naslov za dostavo, način plačila in končen znesek. Tu se lahko še vedno premislite in izpraznite košarico. Kliknite tukaj", ki se nahaja levo spodaj pred potrdilom nakupa. Z zadnjim klikom na »dokončaj nakup« je nakup končan. Na vaš e-mail naslov boste prejeli potrdilo o prejetem naročilu.

Spletna trgovina sprejema naročila 5 dni v tednu in sicer od ponedeljak do petka med 8.00 in 16.30. Naročil ne sprejema ob sobotah, nedeljah in praznikih. Vsa naročila prejeta do 12 ure se dobavijo v dveh dneh znotraj Slovenije ter do sedem dni za ostale države EU in EX-YU. V primeru, da izdelek v času naročila ni več na zalogi, se artikel izdobavi ob novem prihodu oz. skladno z dogovorom kupca. 

Obveščamo vas, da se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Akcijske cene v e-trgovini veljajo samo za spletne kupce in ne veljajo pri nakupu na sedežu podjetja! Vsi artikli v akcijski ponudbi so jasno označeni.

V spletni trgovini imamo objavljene tako redne, kakor spletne cene. Spletna cena je pri nekaterih artiklih nižja od redne cene in velja le za spletne kupce. Artiklov, kupljenih preko spletne strani ni mogoče prevzeti na sedežu podjetja.

Vse cene veljajo z dnem: 01.06.2014 in že vsebujejo DDV.

PROMOCIJSKE KODE UGODNOSTI

Naše kupce želimo ob posebnih priložnostih razveseliti z dodatnimi popusti. V ta namen jim preko e-novic pošljemo promocijsko kodo, s katero lahko prihranijo 5%, 10%, 15% ali več odstotkov pri ceni artikla. Ob izbranem artikla, kjer je opis artikla, se nahaja okence kjer lahko vpišete promocijsko kodo (KODA ZA POPUST) in je popust razviden iz nakupovalne košarice. Promocijski kuponi so časovno omejeni, datum veljavnosti je izrecno napisan v sporočilu.

Dostava

Stroški pošiljanja v Republiki Sloveniji in države EX-YU se zaračunavajo skladno z veljavnim cenikom Pošte Slovenije. Stroški pošiljanja v ostale države EU se zaračuna po veljavnem ceniku DHL. Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna še poštno provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku
Dostava blaga se ne more izvršiti na naslov, ki glasi na poštno ležeče, poštni predal ali hotelski naslov.
Stroški pošiljanja se dodajo vašemu naročilu v fazi naročanja in so razvidni iz nakupovalne košarice, še preden uporabnik s klikom na gumb »Zaključi nakup« dokončno potrdi svoje naročilo.

Pri nakupu nad 50,00 € je dostava brezplačna za območje Republike Slovenije.


Možnosti plačila

Plačilo po povzetju - Izdelke vam bomo poslali s plačilom ob prevzemu. Dostavljavcu boste izročili gotovino in ta bo za vas opravil plačilo z univerzalnim plačilnim nalogom (UPN). Ob prevzemu pošiljke je potrebno Pošti Slovenije poravnati še provizijo za plačilo univerzalnega plačilnega naloga (UPN) po veljavnem ceniku. Če boste v času dostave odsotni, lahko kasneje naročeno pošiljko dvignete in plačate na vaši naslovni pošti.
Naročeni izdelki ostanejo do poravnave kupnine v lasti podjetja Mehano d.o.o. Izola.

Plačilo s predhodnim nakazilom oz. predračunu - Naročeno blago lahko na vaši banki ali spletni banki ( KLIK, SKB-NET ) plačate z nakazilom na transakcijski račun podjetja Mehano d.o.o. SI56 0510 0801 1883 074. Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega naročila (velja kot predračun), ko oddate naročilo. Dobavni rok prične teči z dnevom prejema sredstev na naš transakcijski račun. Prosimo, da upoštevate naslednje; prejeta naročila izvajamo po vrstnem redu prejetih plačil, tako, da se lahko stanje zaloge v času prejema vašega plačila razlikuje od stanja zaloge v času oddaje naročila


Plačilo s plačilnimi karticami - Plačilo se izvede na spletnem vmesniku, ki ga trgovec prejme s strani procesnega centra Bankart. Plačilo je sestavljeno iz avtorizacije in potrditve plačila, ki se izvedeta na spletnem strežniku procesnega centra. Avtorizacija za vsako plačilo se izvede avtomatsko ob potrditvi nakupa iz strani uporabnika kartice. Zaščita informacij o plačilni kartici med prenosom preko spleta uporablja široko podprta spletna tehnologija za kodiranje Secure Socket Layer (SSL), 3D Secure avtenticira obe vključeni strani v transakciji, kar pomeni, da je za vsako transakcijo preverjena identiteta obeh vpletenih v proces, imetnika plačilne kartice in prodajno mesto. Plačujete lahko z plačilnimi karticami BA, Maestro, Mastercard in Visa.

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja zajemajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika in poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Poleg teh pogojev poslovanja lahko za določene odseke, podstrani ali določene uporabnike veljajo posebni pogoji poslovanja ali pogodbena določila. Pravna razmerja med uporabniki spletne strani in ponudnikom se urejajo s predpisi Republike Slovenije.

Dobro je vedeti - Kupec z oddajo naročila sprejema splošne pogoje poslovanja.

Naročanje - Naročilo lahko odda le polnoletna oseba. Mlajše osebe potrebujejo pisno dovoljenje staršev ali skrbnikov.

Sklenitev naročila - Pogodba na daljavo je sklenjena, ko uporabnik potrdi zadnji korak pri oddaji naročila in mu je ponudnik potrdil prejem naročila z elektronskim sporočilom, poslanim na uporabnikov elektronski naslov.

Garancija, reklamacije, vračilo blaga

Izdelki imajo garancijo , če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Običajna garancija na izdelke je eno leto, razen če ob posameznem izdelku prejmete drugačno garancijo.

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, v nespremenjeni količini, nerabljeno in originalno zapakirano. Vračilo plačil bo izvedeno z nakazilom na transakcijski račun takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Vračilo blaga na stroške podjetja MEHANO d.o.o. Izola ni možno, razen ob predhodnem dogovoru.

Reklamacije ne bomo upoštevali v naslednjih primerih:
- neupoštevanje navodil za uporabo
- popravilo artikla s strani nepooblaščenih oseb
- vgraditev neoriginalnih sestavnih delov
- poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca ali tretje osebe
- če kupec ravna z izdelkom nestrokovno in malomarno

Za čim hitrejše in preprosto vračilo so tukaj napotki na kaj je potrebno biti pozoren pri vračilu blaga:
- previdno odprite embalažo in jo obdržite v nepoškodovanem stanju, dokler niste prepričani, da je to artikel, ki ste ga naročili,
- v primeru, da artikel vrnete osebno na sedežu podjetja, je potrebno dati artikel na vpogled referentu,
- pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb,
- artikli, na katerih so vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerni za vračilo,

Artikli, ki so kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Izdelek ne sme biti uporabljen!

Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje . V tem primeru nakup reklamirate.

Za upoštevanje reklamacije je potrebno po pošti ali na e-mail #EM#6d646a626a6a466a6d616b6563237d66#EM# poslati vso dokumentacijo, ki se nanaša na reklamacijo blaga. V dokumentacijo spada originalni račun, dopis z reklamacijskim zahtevkom v katerem je obrazložena okvara na proizvodu. Poleg reklamacijskega zahtevka mora biti dodano tudi slikovno gradivo (fotografija) iz katerega je jasno razvidna okvara.
Reklamacije NE upoštevamo pri fizičnih poškodbah, ki so posledica malomarnega ravnanja z blagom!

Po prejemu vseh dokazil naše podjetje prične reklamacijski postopek in vas o tem tudi obvesti. Predvideni rok za rešitev reklamacije je od 10-20 delovnih dni. Nov artikel ali rezervni deli bodo stranki poslani direktno na njen naslov. Podatki o artiklu naj bodo točni, saj v nasprotnem primeru stranka ne bo prejela novega artikla.

Stroške pošiljanja vedno krije kupec, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, razen, če se prej dogovorimo drugače.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.

To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Ko vračate paket prodajalcu, ga pošljite na sedež podjetja MEHANO d.o.o. Polje 9, 6310 Izola. Priporočamo, da blago ustrezno pripravite za transport.

Varnost nakupa in varnost podatkov

Kupovanje preko spletne trgovine targetbag.com je varno. Vsi podatki o kupcu in načinu plačila, s katerimi kupec razpolaga, se uporabljajo izključno za namen nakupa, obveščanja kupca in. Podatki, ki jih zbiramo z namenom nemotenega poslovanja so; ime, priimek, naslov za dostavo, telefonska številka za morebitno preverjanje podatkov naročila, geslo, elektronski naslov za obveščanje o poteku nakupa in novostih na spletni strani.

S tem se zavezujemo, da bodo zbrani osebni podatki uporabljani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1). Od vas nikoli ne zahtevamo celotnih podatkov o uporabniških imenih in osebnih geslih ali drugih podatkov, s katerimi bi lahko nepooblaščena oseba na kakršenkoli način prišla do vaših osebnih podatkov.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova #EM#6d646a626a6a466a6d616b6563237d66#EM#. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Za krajše pojasnilo in preprostejše reševanja reklamacij, priporočamo, da nas pokličete ali kontaktirate, da lahko reklamacijo ali pritožbo rešimo po hitrem postopku brez dodatnih komplikacij!


Izjava o zasebnosti, varovanju podatkov in piškotkih

Podjetje MEHANO d.o.o., kot upravljavec vodi, vzdržuje in nadzoruje zbirko osebnih podatkov posameznikov v skladu z zakonom o varovanju osebnih podatkov. MEHANO d.o.o., obdeluje zbrane osebne podatke kupcev za potrebe izpolnitve naročila, statističnega vzorčenja, anketiranja, prilagajanja in segmentacijo ponudbe, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, obveščanje o poslanih pošiljkah, izvajanje usmerjenega ciljnega oglaševanja in za pošiljanje drugega reklamnega gradiva. Zbrane osebne podatke lahko MEHANO d.o.o., posreduje tudi svojim povezanim družbam (LIVE d.o.o. in LIVE International d.o.o.) za namene neposrednega trženja njihovih storitev in izdelkov. Vaši podatki so lahko z namenom izpolnitve naročila posredovani tudi našim pogodbenim partnerjem, na primer dostavni službi, vendar jih ti ne shranjujejo v svojih zbirkah. Za namene kontaktiranja posameznik dovoljuje uporabo različnih komunikacijskih kanalov, na primer telefona, pošte, elektronske pošte, SMS-sporočil in drugih. Navedene podatke lahko MEHANO d.o.o., obdeluje za lastne potrebe do preklica privolitve posameznika oziroma do časa, ko podatki več ne bodo služili namenu. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v zbirki; zahteva lahko vpogled, kopiranje, dopolnjevanje, popravljanje, blokiranje in izbris osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, od podjetja MEHANO d.o.o., lahko zahteva trajno ali začasno prenehanje uporabe njegovih osebnih podatkov oz. izbris iz zbirke.

Podjetje MEHANO d.o.o., lahko za naslavljanje tiskovin uporabi tudi podatke iz javno dostopnih baz podatkov, vendar teh podatkov ne obdeluje in vzdržuje v lastnem informacijskem sistemu.

Kupec z oddajo naročila podaja privolitev za zbiranje, obdelavo in hrambo osebnih podatkov v skladu z ZVOP-1 in v skladu s temi splošnimi pogoji ter soglaša s takšnim načinom zbiranja, obdelovanja in hrambe osebnih podatkov ter z obdelovanjem osebnih podatkov s strani pogodbenega obdelovalca.

Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik se lahko shrani tudi nekatere trajne piškotke, to so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje ob naslednjem obisku) in piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).

Upravljavec osebnih podatkov

Upravljavec osebnih podatkov je upravljavec aplikacije. Podatke ščiti pred nepooblaščenim dostopom, spreminjanjem, razkritjem ali uničenjem z ustreznimi varnostnimi ukrepi. Upravljavec oziroma lastnik osebnih podatkov ne bo posredoval tretjim osebam, razen v primerih, ko bo to potrebno za namen delovanja sistema.